.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس ستاد سالم‌سازی طرح دریای مازندران:
اختصاص 5 ميليارد تومان براي زيرساخت طرح دريا در مازندران
برنامه هاي خوبي براي اجراي مطلوب تر طرح هاي دريا پيش بيني شده كه با همكاري دستگاه هاي ذي ربط و فرمانداران و شهرداران شهرهاي ساحلي به مرحله اجرا در خواهد آمد

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: با پي گيري هاي استانداري، امسال مبلغ 5 ميليارد تومان به طرح هاي دريا در مازندران اختصاص يافت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در جلسه ستاد طرح هاي درياي استان با اشاره به اجراي 98 طرح دريا در سالجاري در سواحل استان، اظهار داشت: به تفكيك زنان و مردان، در مجموع 185 طرح دريا در مازندران اجرا مي شود.
وي افزود: براي نخستين بار در طول سال هاي پس از انقلاب اسلامي و با پي گيري هاي استانداري، امسال مبلغ 5 ميليارد تومان براي توسعه زيرساخت ها طرح هاي دريا و اجراي طرح هاي مكانيزه در سواحل مازندران اختصاص يافت.
ابراهيمي با بيان اينكه مبلغ 2/5 ميليارد تومان از اين مبلغ در اختيار بسيج سازندگي قرار گرفت، اذعان داشت: اين اعتبار با نظر فرمانداران در شرق، غرب و مركز استان و در جهت توسعه زيرساخت هاي لازم طرح هاي دريا هزينه خواهد شد.
وي هم چنين از تخصيص 2/5 ميليارد تومان براي اجراي 3 طرح ها مكانيزه در سواحل استان خبر داد.
رييس ستاد اجرايي طرح هاي سالمسازي درياي استان اختصاص اين بودجه را بسيار مثبت و اميد بخش توصيف كرد و گفت: اما براي ساحل 338 كيلومتري مازندران نيازمند اعتبارات بيشتري مي باشيم.
هادي ابراهيمي ادامه داد: برنامه هاي خوبي براي اجراي مطلوب تر طرح هاي دريا پيش بيني شده كه با همكاري دستگاه هاي ذي ربط و فرمانداران و شهرداران شهرهاي ساحلي به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وي اجراي برنامه هاي فرهنگي را مهم ترين رويكرد اين ستاد در سال جاري دانست و تصريح كرد:ارائه خدمات فرهنگي و فروش محصولات فرهنگي و پاسخگويي به احكام و شبهات ديني، استفاده از چهره هاي تاثيرگذار فرهنگي، ارائه برنامه هاي شاد اعم از جنگ ها و ساير جشنواره هاي فرهنگي و هنري، برپايي مراسم مذهبي مثل نماز جماعت و مناسبت ها و بهره گيري از نظر مسافران و گردشگران از طريق فرم هاي نظرسنجي روزانه، از جمله مهم ترين اقدامات فرهنگي ست كه امسال در طرح هاي دريا پيش بيني شده است.
معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران در ادامه به پيش بيني هاي لازم در خصوص مسائل خدماتي در طرح ها اشاره كرد و خاطرنشان ساخت: معرفي و توسعه جاذبه هاي ساحلي اعم از اقليمي و غيراقليمي، ارائه خدمات رفاهي به مسافران، حفظ امنيت مسافران، كنترل نرخ خدمات عمومي، كنترل قيمت كالاها در مراكز فروشگاهي، كنترل بهداشت محيط و اماكن عمومي، راهنمايي مسافران و نگهداري افراد و اموال گمشده، ايجاد اماكن خاص جهت پذيرايي از سالمندان، افراد بيمار و دريازدگان و گسترش امكانات ارتباطي در طرح ها، مهم ترين اقدامات خدماتي به مسافران در طرح هاي درياي مازندران خواهد بود.
هادي ابراهيمي هم چنين برخورد با مزاحمان اجتماعي و اخلاقي و استقرار ناجيان فرهنگي و اخلاقي در سواحل را از برنامه هاي اين ستاد دانست و افزود: مسافران و گردشگراني كه وارد استان مي شوند مي بايست شئونات اسلامي را رعايت كنند.
وي ادامه داد: فرمانداران بايد با سركشي هاي مداوم و حتي سرزده از طرح ها و عملكرد نهادهاي مستقر در سواحل، از شنا در اماكن غيرمجاز توسط افراد جلوگيري كنند.
رييس ستاد طرح هاي سالمسازي دريا در مازندران در پايان شناسايي مناطق حادثه خيز سواحل استان و حضور فعال ناجيان غريق را ضروري دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1391
افرین بر این هادی خان به این میگن استفاده بهینه از امکانت موجود برای صنعت توریست (گردشگر) به این میگن شاهکار مدیریت
نا شناس 2 خرداد 1391
آقا يك فكري براي زباله هاي ساحل بكنيد كه هر كسي با ديدن اين زباله ها حالش از استان بد ميشه . با تشكر از حاج هادي ابراهيمي عزيز
فرزند ملت 2 خرداد 1391
این آقا نمی داند این بودجه فقط بدرد جمع آوری زباله های دهها کیلومتر سواحل استان می خورد ...
نا شناس 2 خرداد 1391
بنده بعنوان یک شهروند از آقای ابراهیمی تشکر می کنم فرح آباد ساری یک مکان بسیار عقب افتاده ای است اگه همین مکان با این موقعیت در اصفهان بود الآن شاهد زیبا ترین نقطه کشور بودیم نباید همیشه انتقاد کرد با مسئولین هم صدا شویم و برای آبادانی مازندران بکوشیم الآم ما در تهران که هستیم برای قائمشهر داریم می میر ریم چون هوای قائمشهر یه چیز دیگه ای است در بابلسر چقدر موقعیت داریم در نور و....و.....و...... بیائیم فرح آباد را آنقدر بسازیم که آیندگان مار را تحسین کنند هی توپ را در زمین مسئولین نیاندازیم ما خودمان در آنجا که تاریخی است سرمایه داران مازندرانی بیایند و سرمایه گذاری کنند فضاهای تفریحی و توریستی ایجاد کنند هتل سازی کنند تالاب آنرا احیا کنند . بخدا همه چیز در آن هست و فقط همت نیست ما گاهی لوقات برای دیدن خانواده همسر از آنجا عبور می کنیم جز افسوس چیز دیگری نمی خورم پیشنهاد می کنم شوراهای ساری بابل و قائمشهر و بابلسر و آمل و خلاصه همه استان کمک کنند و از درآمد حاص از آن همه بهره ببرند شاید زمستونها هم از داخل و خارج به اینجا بیایند
محمد علوی 2 خرداد 1391
درود خدا بر هادی ابراهیمی جوون دلاوری که با کارهای زیربنایی و موفقش به همه یاد مدیریت به سن و سال و گرایش سیاسی نیست
نا شناس 2 خرداد 1391
این همشهری قائمشهری اگر چه کمی غلط املایی داشت ولی واقعا همه چیز راگفت از ایشان ممنونم واقعا در فرح آباد که یک شهر تاریخی است می توان خیلی کارها کرد الآن همه میرن ترکیه ودبی و....مسئولین ترو بخدا فرح آباد رو بسازید کارخونه پیشکشتون بابلسر رو بیشتر از اینها توجه کنید چالوس و رامسر همه بهشتند ولی کو توجه . مسئولین فقط حرف می زنند
تندرستی 3 خرداد 1391
این آقا در ابتداء یک گزارشی از سال گذشته با آن همه اعتبار بدهد تا بیینم امسال چکار خواهد کرد هرسال شعار شعار
نا شناس 3 خرداد 1391
تا سال پیش فرح آباد سطل زباله نداشت . حداقل چیزی که برای یک مکان عمومی نیاز هست سرویس بهداشتی تمیز و سطل های زباله هست . من سال پیش دیدم که ساحل فرح آباد توالتش پر شده بود و حال آدم به هم میخورد . و کسی هم نبود ......
نا شناس 3 خرداد 1391
فرح آباد باید رسیدگی شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.